1

FIND HVAD DU SKAL BRUGE

Først finder du de ting du skal bruge til festen, og lægger dem i indkøbskurven.

2

SEND DIN FORESPØRGSEL

Indtast dine informationer, samt hvor og hvornår du skal holde festen.

3

FÅ SVAR FRA SYDHAVSFEST.DK

Vi kontakter dig direkte, med aftale om endelig pris og levering.

BESTILLING ELLER FORESPØRGSEL?

Din bestilling bliver betragtet som en forespørgsel. Det vil sige at vi vender tilbage til dig med følgende oplysninger:

  • Er tingene til rådighed på datoerne?
  • Den endelige pris, hvis der er afvigelser
  • Aftale om leveringstidspunkt
  • Endelige betingelser for aftalen

Som sikkerhed for ordens gennemførelse, skal der betales 25% af det samlede ordrebeløb, inden vi betragter ordren som endelig booket

Din bestilling er først bekræftet når du modtager endelig ordrebekræftelse fra os.

Din bestilling er først bekræftet når du modtager endelig ordrebekræftelse fra os.

RETTELSER TIL BESTILLING

Hvis du har rettelser til din ordre, skal du blot svare på den e-mail du har fået fra os, så retter vi din ordre til.

Du kan rette i din ordre indtil 24 timer før afhentning eller levering

Hvis du ønsker at afbestille din ordre, skal du kontakte os på mail: fest@sydhavsfest.dk eller telefon 50 88 80 41.

BETALING OG LEVERING

Betaling, levering og afhentning aftales altid med Sydhavsfest. Som hovedregel skal der betales 25% af beløbet ved bestilling og resten senest ved levering  (Dog er tommelfingerreglen at der skal betales ved levering eller forudbetales)

  • Levering og afhentning afhænger af din ordre.
  • Transportprisen er afhængig af leveringsadr, dvs. postnr.
  • Ved egen afhentning koster det 100,- i håndtering og skal foregå sikkert i bil eller lukket trailer. (Ikke hestetrailer)
  • Leveringsomkostninger er både for levering og afhentning og vil fremgå af din endelige ordrebekræftelse.
  • Såfremt ordren bliver aflyst, efter de 25% af beløbet er betalt, refunderes denne betaling ikke.  Betalingen kan dog overføres til et andet arrangement