Home / Sådan bestiller du

Sådan bestiller du

1

FIND HVAD DU SKAL BRUGE

Først finder du de ting du skal bruge til festen, og lægger dem i indkøbskurven.

2

SEND DIN FORESPØRGSEL
Indtast dine informationer, samt hvor og hvornår du skal holde festen.

3

FÅ SVAR FRA SYDHAVSFEST.DK
Vi kontakter dig direkte, med aftale om endelig pris og levering.
BESTILLING ELLER FORESPØRGSEL?
Din bestilling bliver betragtet som en forespørgsel. Det vil sige at vi vender tilbage til dig med følgende oplysninger:
  • Er tingene til rådighed på datoerne?
  • Den endelige pris, hvis der er afvigelser
  • Aftale om leveringstidspunkt
  • Endelige betingelser for aftalen
Din bestilling er først bekræftet når du modtager endelig ordrebekræftelse fra os.
RETTELSER TIL BESTILLING
Hvis du har rettelser til din ordre, skal du blot svare på den e-mail du har fået fra os, så retter vi din ordre til.

Du kan rette i din ordre indtil:

  • Telte, service: 5 dage før
  • Menuer: 7 dage før
Hvis du ønsker at afbestille din ordre, skal du kontakte os på mail: fest@sydhavsfest.dk eller telefon 50 88 80 41.
BETALING OG LEVERING
Betaling og levering aftales altid med Sydhavsfest. Dog er tommelfingerreglen at der skal betales ved levering eller forudbetales
  • Kørsel / Levering afhænger af din ordre.
  • Transportsprisen på hele Lolland Falster: Telte koster 1000,- Borde, stole, gulv, service, fadøl, jukebox mm. koster 500,-
  • Ved egen afhentning koster det 100,- i håndtering og skal foregå sikkert i bil eller lukket trailer. (Ikke hestetrailer)
  • Leveringsomkostninger vil fremgå af din endelige ordrebekræftelse.